Güncellenen renk paletinde elektrik mavisi ve siyah kullanıldı. PepsiCo İçecek Kategorisi Kıdemli Pazarlama Direktörü Aslı Önder, “Yeni görsel kimliğimiz cesur, kendinden emin, modern ve ikonik özellikler taşıyor” dedi.
Related Posts
Hadi Kullanıcılarına A101 Alışverişlerinde 500 TL Nakit İadesi
- Seher Alp
- 23 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Türkiye’nin en büyük dijital bankası TOM Bank, dijital bankacılık uygulaması HADİ üzerinden sağladığı alışverişleri 2 ay sonra…
Gelir İdaresi Başkanlığı madde madde açıkladı: Akaryakıt alımında sistem değişiyor!
- Seher Alp
- 22 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Gelir İdaresi Başkanlığı, akaryakıt satışlarında Ulusal Taşıt Tanıma Sistemi kullanılması hakkında duyuru yayımladı. Duyuruda sistemin…
‘Ara tatil’ turizmde canlılık sağladı
- Seher Alp
- 22 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Okulların tatil olmasını fırsat veren aileler iç pazarı canlandırdı. AKTOB Başkanı Kavaloğlu, ara tatilin verimli…